長江七號唔好睇,但呢句好有骨氣

對「長江七號唔好睇,但呢句好有骨氣」的一則回應

  1. 香港新移民,我見一個家庭,
    係10年前申請來香港,一定5口,
    父母有手有腳,仲係當時30幾歲到的
    現在10年過去
    到左現在大女21歲,細仔18歲
    但成家人都係申請綜援金
    佢地住天水圍,住天恆邨公屋(原本係居屋的)

    我地政府好仁慈的,其實你地民主人士成日話香港政府點衰點衰
    但人地成家人正常人都可以食老綜
    係唔係香港政府好好人呢^^
    只要話d仔女仲細,繼續讀書(唔合格可以死讀爛讀)若好彩的讀間垃圾大學的班系,政府會比埋錢讀大學
    對平常人,有父母工作唔食老綜的人士來講,綜援家庭係有政府照住,唔使問政府銀行借錢都可以有免費大學讀?
    我相信,除左上帝之外,上帝都沒有香港政府咁好人

  2. To 剎暗天,

    當我每當交稅前總會想起無數類似的個案, 越想越令到我唔想交稅,真的唔想白養這些廢物

  3. 阿水,你交的稅有多少"白養這些廢物"了?

    剎暗天,"…若好彩的讀間垃圾大學的班系…"

    真希望你們不是香港人!

  4. 骨氣…

    一個人唔偷, 唔搶, 唔等於會餓死, 亦唔等於一世會做窮小子.

    如果一個人本身好有錢, 亦可能會因為想得到更多, 而做出一d無骨氣的事情.

    如果你有骨氣, 心裡有一團火去改變自己的處境, 你都會得到成功.

  5. VC,你咁講錯了,平常打工仔交稅一定養唔起呢班新移民?但你覺得公道嗎?
    我辛辛苦苦工作,但佢地就乜都唔使做,食滑香港政府?
    若果政府咁有愛心,我都唔貪心,我想要1000萬元?政府會送比我嗎?
    你有一句:真希望你們不是香港人!
    我係工作地方同20個人講呢個k屎,20個人都係咁講操口,話唔公平,你應該希望佢地唔係香港人?可能係外星人?
    阿水,希望你交的稅唔好再比果d賴人,唔係呢個社會只有工作的傻仔…

  6. 補充埋小小
    我唔記得講
    果個綜援家庭係大陸有一座5層高的物業
    係淡水市建築5層高成本,至小要50萬元人民幣
    大陸人民元升值,香港又有綜援,大陸物業收租,…
    你地班香港工作打生打死的傻仔,係恨唔到咁多啦
    真係好想問一問vc?點解政府唔會介入調查呢單k士??
    咁政府係唔係應該用儲備送層樓比我呢?

  7. j一
    係我親身見證的
    沒有假
    用最真的去睇
    呢個就係我地香港凸區政府最好的見證
    好到我都唔係好信神係好人
    只有香江政府係仁愛的神

    打工仔的你地,都係用你地血汗錢,去供養一班識得扮弱勢社群的人
    阿門

    仲有.天水圍其實好多屋邨仲有好多中產人士的,我地圍城仲有好多人買居屋,買私人樓的
    點可以成日睇小圍城呀???

  8. To 剎暗天
    「只要話d仔女仲細,繼續讀書(唔合格可以死讀爛讀)」
    – 留多幾次級, 係唔會再批錢比你讀

    「若好彩的讀間垃圾大學的班系,政府會比埋錢讀大學」
    – 唔好意思, 請問你所指的垃圾大學是指哪一間?

    「對平常人,有父母工作唔食老綜的人士來講,綜援家庭係有政府照住,唔使問政府銀行借錢都可以有免費大學讀?」
    – 綜援唔包大學生學費, 你知道嗎?

    「係我親身見證的
    沒有假
    用最真的去睇」
    係真既話就去report啦, 係度講冇用ga wor.
    不過坦白講句, 我認為你所講既多是虛言.

  9. 剎暗天, 所有制度/系統都可能有人濫用, 即使你見一個非常討厭的個案,所有綜援家庭上下二代都要被你侮辱?!

    如果Sparking Spirit和我不出口反駁你,豈非讓人以為香港人都如你?

  10. Sparking Spirit,按照學生資助辦事處的資料,綜援家庭應該可以拿100% grant loan 的,還是政府的錢….

  11. 飛蚊導彈, 如果綜援學生考入受資助"垃圾大學的班系", 也代表他靠己力跑贏大部分同儕(包括富/貧/新移民/原港人), 就當富裕的香港作點人力資源投資好嗎?

  12. “如果養唔掂,就唔好生,咁先至係負責任既行為。"

    依你所言: 如果周鐵(周星馳)負責任,就唔好生小狄!

    不是嗎?

  13. 彈弓手。

    她…父在港做看更,住公屋,12年免費教育,有母親,全都比小狄好!

    周星馳那裡叫養得掂了?

  14. VC,

    你點解硬係唔放過王小姐及王小姐的家人呢?我已講得好清楚,「養唔掂」並非指王小姐的家人,你係睇唔到,定係死牛一面呢?

    又,所謂既「養得掂」,梗係並非純粹物質生活咁簡單,若為人父母者,無理由無咁既體會架。其實VC你本身是否為人母?(你一把年齡,我估應該係??)

  15. 我是一父親, 關心子女也關心別人子女。

    1. 我在此comment時,你未加"「養唔掂」並非指王小姐的家人"呢句;

    2. 即使有,你以王小姐例子引出結論,那句是比地無銀三百兩何異。

  16. VC,

    不如調返轉,我向你請教一下。

    在不論香港、大陸或世界上其他你認識既地方。你同唔同意有唔少家庭/社會問題,構成的原因,正正係父母最初低估了養育的難度,生出黎後,又由於疏於照顧,而間接導致悲劇的發生呢?

  17. 不同意。

    我當然不能否定也許那是某一悲劇的因果關係,但我敢說"低估養育難度"只佔眾多因數中極少份量。

    相反,香港中產/我的友儕 因高估養育難度/壓力太大 而不婚/不生/只生一個的卻是太多/太可憐了。

迴響已關閉。

在 WordPress.com 建立網站或網誌

向上 ↑