Microsoft HK 明串Firefox速度慢(IE9 Launch Tour)

Demo Transcript

大家左手邊見到嗰個就係Chrome 6嚟嘅,Chrome 7其實Google都唔係好贊成download,所以我哋今日用用Chrome 6俾大家睇。右手邊就係IE9,我哋今日出街,個錶你會見到20條魚,我們仲可以做到60個frame per second,即係話而家每一秒鐘可以有幾多個頁面,越多即係越快。隔離20條魚淨係十五十六咁,都已經唔係好游o架嘞,啲魚都呆滯咗o架嘞。咁所以呢,其實你可能話:「嘩,咁你IE9咪好犀利?可唔可以俾個叻嘅,你攞Chrome嚟比,咁樣實贏啦你。可唔可以攞Firefox呀,你咁勁。」好,咁我哋就滿足大家嘅需求啦,就俾個Firefox大家睇下嘅。

首先呢,為表公允呢,大家都知道Firefox有唔同嘅版本o架嘞,呢個就係Firefox專為咗迎接我哋IE9出世,所以前日特登掉出街嘅4.0 beta 6嚟嘅,特登前日出嘅,OK?唔緊要,咁呢,硬解已經啟動,你見Direct 2D enabled同埋Direct enabled,OK?我哋唔係話特登熄咗啲嘢去呃大家。好嘞,既然大家同一個有硬解嘅情況底下,咁我哋睇下啲魚魚到底有幾勁嘞。嗱呢啲code呢,其實都唔係一啲特別嘅coding,係HTML5 code嚟o架啫,咁所以係同一個code,我哋唔係話特別寫俾IE嘅。

20條魚,大家非常之開心,係咪呀?60個frame per second,綽綽有餘,兩個都叻叻哋嘅,OK?我哋不如一嚟就嚟1000條魚囉……

好嘞,咁你見到個Firefox已經開始跌到去6呀、7呀、5呀,4個frame for second,啲魚都開始呆滯,雖然個金魚缸好窄。我哋睇睇右手邊嘅IE呢,22、23、25、26,綽綽有餘,依然啲魚都郁嘅,OK?完全冇花冇假,我哋喺硬解上面,好肯定係比Firefox寫得好。

其實如果你哋心水清都知,其實Firefox喺前兩個beta,佢哋硬解by default係disable o架。如果你哋玩過都知,係要落去搞兩三個retendering嘅setting先至開番o架。其實如果佢咁有信心,by default就唔駛disable啦。OK?所以其實你哋見到佢哋依然都仲有一段路去努力嘅,不過唔緊要!我哋非常之歡迎大家一齊努力嘅

好,跟住呢,我哋不如再睇睇第二個demo喇喎。其實頭先我咪成日話嘅,嘩,如果有朝一日,網頁好似apps咁,咁就發達喇,咁又可以有apps嘅好處,又可以有網頁嘅好處。

如果大家見過呢個咁嘅Amazon嘅bookshelf呢,都有啲印象嘞,iPhone實裝過啦呢個apps,iPad嗰啲實有o架啦。其實呢,網頁絕對可以做到同你個apps一模一樣嘅畫面,一模一樣嘅嘢,點解大家唔用網頁嚟做,take佢嘅好處呢?就係因為咁嘞,譬如睇睇Chrome呢邊先啦,我想買呢本書喎……咁樣跌出嚟嘅,你係用戶都唔會用啦。你睇下,慢動作揭書嘅。

睇睇如果我哋用support硬解嘅IE9會點吖嗱。同一本書……OK?所以你會見到呢,完全同一個local apps係冇分別o架。所以其實我哋只要可以啟動到你個CPU,你個電腦一啲未開啟嘅功能,我哋絕對可以有網頁嘅好處,唔駛download,亦都可以做到apps嘅效果,OK?完全係真嘅,你見。

好嘞,跟住第三樣嘢想俾你哋睇嘅呢就係,一個我哋為咗要迎接將來,你知啦,而家網頁越嚟越多嗰啲我哋叫做多媒體啦、高清片啦,咁到底browser頂唔頂到高清片呢?我哋同IMDb其實合作咗一個小小嘅demo。你而家睇到呢個係Chrome嚟嘅,你見呢,都順嘅,不過都好似窒下窒下咁,你見我都未入去睇片嘞,OK?50零個frame per second咁啦,咁可以揀戲啦。

好嘞,如果我哋用IE9,到底可以有幾smooth呢其實……你見係完一路60個frame per second,係冇郁過,同埋好smooth可以揀戲嘅。甚至乎呢,譬如我哋播呢條《Despicable Me》啦,未上o架呢套戲好似,其實呢個trailer已經係一條全高清嘅trailer嚟o架嘞……好嘞呢啲留番俾錢入戲院睇嘞。

所以你見到呢,其實只要你能夠啟動到硬解功能,無論一啲高清片,其實仍然都綽綽有餘o架。同埋頭先你見到啦,頭先我點解用Firefox,唔用Chrome同埋IE呢?因為其實Firefox仲未支援H.264 encoding,所以其實都係一件幾失望嘅事嚟o架。因為我哋都好肯定將來嘅standard,如無意外都應該H.264 on internet係一個最好嘅compression rate。不過唔緊要啦,希望大家同業繼續努力啦!

好,除咗睇完快之餘呢,想同大家睇下另外一個我哋設計IE嘅目的嘞,就係為咗clean嘞。頭先成日強調話,喂……

如果大家想親身試試IE9的速度,請到以下連結:
http://www.microsoft.com/hk/ie9

對「Microsoft HK 明串Firefox速度慢(IE9 Launch Tour)」的一則回應

  1. FIrefox由2004年起一直在用,現在馬會都可用firefox了,我差一點忘了我電腦還有IE!

  2. @AK
    exactly! but IE9 beta is pretty good in performance because of the “硬解"…

    @Evian
    The 2nd part of testing was a comparison with Chrome!

  3. firefox 一直都相當唔錯,但近期所謂的新版本,就真係麻麻地,load 個 shelf 已經好大 loading ,反應慢左好多,而且 cache 唔爽,基本上 IE 8 好過佢。

    Chrome 係好爽及很高智能的 browser ,但功能似乎不及 firefox ,plugin 支援又較少,美中不足。

    但都熱烈恭賀 M$ 終於明白「電腦是要快、爽」的道理,整個 IE 9 俾大家少少驚喜….

  4. “所以其實你哋見到佢哋依然都仲有一段路去努力嘅,不過唔緊要!我哋非常之歡迎大家一齊努力嘅!"
    IE 經過十五年o既努力之後終於升格為一個真正o既 browser….
    呢句說話出自佢地口中的確有點笑料… :p

  5. 引用通告: la série Originale

迴響已關閉。

在 WordPress.com 建立網站或網誌

向上 ↑